World of Warcraft Classic oyuncuları oldukça uzun bir zamandır kendi kurallarını koyuyor ve ona göre oynuyorlardı. Şimdi ise Blizzard Entertainment durumu resmiyete kavuşturarak WoW Classic Dönem Hardcore Diyarları ile oyuncuların karşısına çıktı. Ölümün kalıcı olacağı, Mak’gora ve diğer PvP değişimlerine ek olarak tedbirlerin ve sınıf değişimlerinin de yaşanacağı detaylar haberimizde.
İlginizi Çekebilir: Activision Blizzard Satın Alımında Bulut Oyun Hakları Ubisoft’a Verilecek
WoW Classic Dönem Hardcore Diyarları Oyuncular ile Buluştu
World of Warcraft Classic oyuncuları artık Azeroth’ta zorlu ve tehlikeli bir yolculuğa çıkabilecekler çünkü Hardcore kural sistemine sahip yeni Classic Dönem diyarları şimdi oyunda.
Özel Hardcore Diyarları ile birlikte gelen birçok özellikten bazılarına göz atalım:
Ölüm Kalıcıdır
- Oyuncuların olabildiğince yüksek bir seviyeye çıkmak ve Lav Seli baskını gibi daha tehlikeli etkinliklere katılmak için tek bir şansı olacak.
- Ölenler bedenlerine geri dönemezler ancak bedenlerini bırakıp hayalet olarak kalabilirler. Bu formdayken lonca ustalarının lonca liderliğini başka bir oyuncuya devretmesi gibi diyarda kalan son işlerini halledebilirler.
- Bu kötü durum yaşandığı takdirde oyuncular, bu karakterleriyle oynamaya devam etmek isterlerse Hardcore olmayan bir Classic Dönem sunucusuna ücretsiz aktarma yapma seçeneğine sahip olacaklar.
Mak’gora ve diğer PVP Değişimleri
- Savaş Meydanı sıralaması Hardcore Diyarları’nda etkin olmayacak olsa da bu tür ölümcül savaşlara katılmayı seçen gruplar için önceden düzenlenmiş Savaş Oyunları hâlâ mevcut olacak.
- Diğerlerine karşı azmini sınamak isteyenler /makgora yazarak ölüm düellosu modunu başlatabilirler. Bu, karşı oyuncuya yüksek riskli düelloyu kabul etmesi için istek gönderecektir.
- Yeni bir takip aurası, oyuncunun kaç düello tamamladığını ve hayatta kaldığını gösterecek.
Tedbirler ve Sınıf Değişimleri
- Oyuncular, zaman hatalı sunucu bağlantısı kesilmelerini azaltmak için oturum kapatma zamanlayıcısının kısaldığını fark edecekler.
- Dirilmeyi önlemek için sınıf yeteneklerinin ve büyülerin (hem kişisel hem de başka oyuncular üzerinde kullanılabilenler) yanı sıra genel görevde ilerlemek için PVP işaretlemeyi veya ölmeyi gerektiren görevlerde değişiklik yapıldı.
- Düşmanlar, oyuncuların onları diğer alt seviye görev alanlarına çekmesini önlemek için ilgili doğma ve geçiş konumlarına bağlanacak.