Starfield için yayınlanan yeni geliştirici günlüğü videosuyla, uzun zamandan sonra oyun hakkında yeni detaylar ortaya çıktı. Oyunun diyalog sistemine değinildi. Ayrıca yakıt sisteminde de değişikliğe gidilmiş. Detaylar haberimizde.
İlginizi Çekebilir: Starfield Senaryo Uzunluğu Belli Oldu
Önümüzdeki yıl içerisinde Bethesda, iki önemli oyun ile karşımıza çıkacak. Bunlardan bir tanesi Arkane Studio tarafından geliştirilen Redfall iken, diğeri ise oldukça uzun bir zamandan sonra gelecek yepyeni bir fikri mülkiyet olan Starfield.
2018 yılının E3 fuarında duyurulmuş olan uzay temalı oyun, net bir tarih verilmemiş olsa da 2023 yılının ilk yarısında satışa sunulacak. Son olarak Haziran ayındaki Xbox & Bethesda Games Showcase sırasında gösterilen ilk oynanış videosu ile birçok detayı öğrenme fırsatımız olmuştu.
Starfield Hakkında Yeni Detaylar Ortaya Çıktı
Hakkında uzun zamandır yeni haber alamadığımız Starfield, yayınlanan yeni geliştirici günlüğü videosu ile bir kez daha karşımıza çıkan Oyun Yönetmeni Todd Howard tarafından diyalog sistemine ilişkin yeni detaylar verildi.
Haziran ayında, oyunun iki yüz binin üzerinde diyaloğunun olduğu söylenmişti. Özlerindeki diyalog sistemine dönüş yaptıklarını söyleyen Howard, bahsi geçen rakamı iki yüz elli binin de üzerine çıktıklarını söyleyerek güncelledi. Tam rakam ise 252.953’müş. Resmi rakamlara göre, Skyrim dörde ve Fallout 4 de ikiye katlanmış durumda. Ne var ki yeni detaylar bunlarla sınırlı değil.
Öze dönülen diyalog sisteminde, karşımızdaki bireyin yüzünün aldığı ifadeye bakmamız gerekecek ve buna bağlı olarak da farklı seçeneklerimiz olacakmış. Bununla birlikte, etkileşime geçeceğimiz bireyleri yola getirebilmek için de artık puan kullanmak gerekecek. Videoda gösterilen örnekte (4:03), dört farklı seçim hakkımız var. Bunlar hem bir puandan beş puana, hem de yeşil ile gösterilen ılımlı olmaktan kırmızı ile gösterilen saldırgan olmaya kadar uzanıyor.
Videoda ayrıca ilginç bir detaya daha yer verilmiş. Bildiğiniz gibi daha önceden uzay gemimiz için yakıt kullanımının işin içine gireceği söylenmişti. Ne var ki daha sonradan, oyunda takılıp kalma durumu olabileceği düşünülerek ufak bir değişikliğe gidilmiş. Artık yakıt, oyuncuların tek seferde gidebileceği mesafeyi sınırlandıracak. Haliyle yakıtsız kalma durumu da ortadan kaldırılmış olacak. Bu durum yer çekimi sürüşü için de geçerli olacakmış.