Temmuz ayında yapılan açıklama ile Brezilyalı yıldızın PUBG: Battlegrounds oyunu için marka elçisi olacağı olacağı duyurulmuştu. Krafton tarafından yapılan yeni duyuruyla, bu ay içerisinde yayınlanacak olan 20.2 güncellemesi ile Neymar Jr., Battle Royale oyununa dahil olacak. Detaylar haberimizde.
İlginizi Çekebilir: PUBG Mobile, Lionel Messi ile İşbirliğine Gidiyor
KRAFTON, Inc.’in PUBG: BATTLEGROUNDS için en son güncellemesi PC sunucularında 9 Kasım’da ve konsollarda 17 Kasım’da yayınlanacağı zaman, dünyaca ünlü süperstar futbolcu Neymar Jr. PUBG dünyasını kasıp kavuracak. Neymar Jr. ile reklam panoları, bina dekorasyonları, futbol topları ve yardım paketleri gibi iş birliği kapsamındaki eşyalar oyundaki her haritaya eklenecek. Güncelleme 20.2 ayrıca oyunun harita rotasyonuna, araçların belirme oranlarına ve daha fazlasına yapılacak çeşitli ayarlamaları içerecek.
Aşağıda öne çıkan detayları görebilirsiniz ve Güncelleme 20.2’nin tüm yama notlarını BURADAN inceleyebilir ve yama notları videosunu BURADAN izleyebilirsiniz.
Harita Rotasyonu: Bu güncelleme ile Deston, Normal Maç havuzuna geri dönecek. Planlanan harita rotasyonunun tam dökümü şöyledir:
PC’de KA, AV, GA, OK, RU
- Normal Maç: Erangel, Miramar, Taego, Karakin, Deston
- Dereceli: Erangel, Miramar, Taego
PC’de AS, GDA, KR/JP
- Normal Maç: Erangel, Miramar, Taego, Sanhok, Deston
- Dereceli: Erangel, Miramar, Taego
Konsollar
- Normal Maç: Erangel, Miramar, Taego, Karakin, Deston
- Dereceli: Erangel, Miramar, Taego
Normal Maçlarda Araç Belirme Dengesi: Normal Maçlar için Erangel ve Miramar’da araçların ortaya çıkma oranlarında ayarlamalar yapılacaktır. Detaylar şöyledir:
Erangel
- UAZ: Yaklaşık %20 arttı.
- Dacia: Yaklaşık %26 arttı.
- Aquarail: Yaklaşık %22 oranında azaldı.
- Buggy: Yaklaşık %11 oranında azaltıldı.
- Tekne: Yaklaşık %23 oranında azaltıldı.
Miramar
- Kamyonet: Yaklaşık %8 arttı.
- Mirado: Yaklaşık %18 arttı.
Normal Maç Eşleştirme Sistemi: Bu güncelleme ile oyuncular, oyuncuların eşleştirme derecesine (MMR) bağlı olarak daha iyi çalışması için normal maçların eşleştirme sisteminde iyileştirmeler ile karşılaşacaklar. Daha önce eşleştirme sistemi, bir oyuncunun önceden hazırlanmış grubunun ortalama MMR’sine dayanıyordu. Fakat eşleştirme artık bir oyuncunun grubundaki en yüksek MMR’ye dayalı olacak. Amaç ise bir bütün olarak bir takımdan ziyade, bireysel istatistiklere odaklanırken mevcut kadronun oyun mekaniğini korumaktır.