Yönetmen Hidetaka Miyazaki Elden Ring için yeni oyuncular adına teşvik edici yorumlarda bulundu. Öyle ki, ünlü yönetmen daha fazla oyuncunun oyunu bitireceğini düşünüyor. Peki Elden Ring Dark Souls serisi kadar zor olmayacak mı? Detaylar haberimizde.
İlginizi Çekebilir: George R.R. Martin Elden Ring Hakkında Konuştu
FromSoftware stüdyosunun yeni oyunu ile buluşmaya az bir zaman kaldı. 25 Şubat 2022 tarihinde PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One ve Xbox Series için satışa sunulacak.
Bildiğiniz gibi FromSoftware oyunlarının tamamı zorlukları ile adından söz ettiriyor. Her ne kadar usta hale geldiğinizde verdikleri esas zevk ortaya çıkıyor olsa da, o ustalaşma aşaması çoğu oyuncunun zıvanadan çıkmasına yol açabiliyor. Görünüşe göre bunun farkında olan Japonya menşeli geliştirici stüdyo, Elden Ring oyununu geliştirirken bunu göz önünde bulundurmuş.
Miyazaki Elden Ring İçin Ne Diyor?
PlayStation Blog sayfası üzerinden yayınlanan bir röportaj sırasında konuşan FromSoftware başkanı ve Elden Ring yönetmeni Hidetaka Miyazaki, geliştirme sürecinde yeni oyuncuları da göz önünde bulundurduklarını dile getiriyor.
Röportaj sırasında yeni oyunculara yeni oyun hakkında sınıf veya oynayış stili konusunda tavsiyesi olup olmadığı sorulduğunda ise Miyazaki şöyle diyor:
“Genel olarak, yeni oyuncuların rahat hissetmelerini ve oyuna kendi tempolarında yaklaşmalarını istiyorum. Herhangi bir oynayış stiline veya belirli rotaya zorlamayı istemem. Çünkü, özgürlük hissiyatını deneyimlemelerini istiyorum. Ve yüksek seviyede zorluğu olan oyunlar sunarken, bunları üstesinden gelmeyi hissettirecek şekilde tasarladığımızı biliyorum. Ama yeni oyuncuların bu zorluk karşısında çok fazla endişelenmelerini veya strese kapılmalarını istemiyorum.
Bu defa Elden Ring’de, oyuncunun zorlayıcı durumlara karşı koymak ve düşmanları yenmek için becerisini kullanmak adına elinin altında fazlaca seçenek var. İçinden çıkılmaz bir durum ile karşılaştıklarında, o şeye daha sonra geri dönebilirler. Böylece, aşama kaydetmenin özgürlüğünü yaşayabilir ve kafalarını sürekli duvarlara vurmak durumunda kalmazlar. Kendi tempolarında ne yapılacağını ve nasıl yaklaşımda bulunulacağını çözebilirler.”
Son olarak Hidetaka Miyazaki, geliştirdikleri oyunlarda zorluk seçimlerinin olmayışına da değindi. Elden Ring dahil bütün FromSoftware oyunlarındaki ana hedeflerinin oyunculara belirli bir sorunun üstesinden gelme hissiyatını yaşatmak olduğu için, herhangi bir zorluk seçeneğinin eklemeyi uygun bulmuyorlarmış.
Elden Ring Konusu
Erdtree kaynağı olan Elden Ring, Queen Marika the Eternal tarafından hüküm sürülen diyarlar arasında parçalara ayrılmış ve her bir evlat ve yarı tanrı da Great Runes adı altında bir parça alıyor. Ne var ki bu durum, The Shattering adı altında yeni bir savaşın başlamasına neden oluyor. Biz ise Queen Marika the Eternal evlatlarını ve yarı tanrılarını ortadan kaldırarak, Elden Ring parçalarını toplamak ve nihayetinde Elden Lord olmak için mücadele vereceğiz.