Metal Gear Solid Delta: Snake Eater zorluğu, geliştirici ekip tarafından uygulanan bir yöntem ile seçtiğiniz oynanış stiline göre farklılık gösterecek. Haliyle, orijinal oyuna yakın bir deneyim de yaşayabilmek mümkün olacak.
İlginizi Çekebilir: Yeni Silent Hill 2 Remake Videosu, Orijinali ile Yeniden Yapımı Karşılaştırıyor
Konami firması, son dönemde Silent Hill 2 Remake oyununun yanı sıra Metal Gear Solid Delta: Snake Eater oyununu da ön plana çıkartmaya devam ediyor. Tokyo Game Show 2024 fuarı sırasında yeni bir fragman yayınlayan Japon yayıncı, uzunca bir oynanış videosu ile de bizleri fazlasıyla heyecanlandırmıştı. Halen bir çıkış tarihi bulunmuyor olmasına rağmen, tanıtımlar da tam gaz devam ediyor.
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater Zorluğu İçin Farklı Bir Yöntem Benimsenmiş
Bildiğiniz gibi Legacy Style ve New Style olmak üzere iki farklı kontrol stili var. Yani 2003 yılında çıkmış olan oyundakine benzer bir deneyim yaşamayı isterseniz, buna uygun bir seçenek mevcut olacak. Japon oyun dergisi Famitsu tarafından yapılan bir röportaj sırasında konuşan üretici Yuji Korekado ise, seçtiğimiz kontrol stiline göre değişecek olan bir zorluk seviyesinin olduğunu söyledi.
Korekado, kontrol stiline göre değişecek olan zorluğun oyuna dahil edilmesinin gerekçesini “New Style daha geniş ve doğrusal bir görüş alanı sunuyor ve Snake’i hareket ettir iken ateş edebiliyorsunuz, ki bu zorluğu beklediğimizden düşük seviyeye getiriyor. Ancak her şeyi New Style ile uyuşması için ayarlasaydık, bu Legacy Style’ı çok zor hale getirecekti. Bu yüzden de iki farklı oynanış stiline ayırmaya karar verdik.” şeklinde açıklıyor.
Hangi stilin daha zorlayıcı olacağını ise, oyunun çıkış gününde göreceğiz. Ancak şu bariz bir şekilde belli ki, Legacy Style ile oyuncular orijinal oyundakine benzer bir deneyim yaşayacaklarmış gibi görünüyor.