Konami yeni Silent Hill oyunu geliştirmek isteyen bağımsız stüdyolara altın değerinde bir fırsat sundu. Kafasında iyi bir fikri olan bağımsız geliştiricilere desteğin sunulacağı söyleniyor. IGN Japan tarafından üretici Motoi Okamoto, konsept sanatçısı ve Piramit Kafa tasarımcısı Masahiro Ito ve besteci Akira Yamaoka ile gerçekleştirilen röportajda söylenenler haberimizde.
İlginizi Çekebilir: Bloober Team Silent Hill 2 Remake Hakkında Konuştu
On yıllık bir bekleyişin ardından, Silent Hill serisi en sonunda geri döndü. Ekim ayı içerisinde yapılan canlı yayın sonrasında, resmen geliştirilme aşamasında olduğunu öğrendiğimiz dört oyun ve bir tane de film var. Aslında bir de Silent Hill: The Short Message var, ama henüz Konami tarafından teyit edilmediği için şimdilik onu bir kenarda tutuyoruz.
Silent Hill 2 Remake hariç diğer oyunlar için henüz daha başka bilgiler paylaşılmış değil, ama geliştirilme aşamasında olduklarını bilmek bile tarifsiz bir mutluluk veriyor. Hele de zaman içerisinde sizinle paylaştığımız ve hayal kırıklıkları ile sonuçlanan haberlerin ardından.
Bildiğiniz gibi geliştirilme aşamasındaki Silent Hill oyunları farklı geliştiriciler tarafından ele alınıyor. Bununla birlikte, Konami de yeni projelere kapının açık olduğunu resmi olarak teyit etti. Ne var ki bir şart var, sunulan fikirlerin kayda değer olması gerekiyor.
Konami Yeni Silent Hill Oyunu Geliştiricilerine Kapıyı Açtı
IGN Japan tarafından üretici Motoi Okamoto, konsept sanatçısı ve Piramit Kafa tasarımcısı Masahiro Ito ve besteci Akira Yamaoka ile özel bir röportaj gerçekleştirildi. Serinin tarihi ve geleceği dahil pek çok konuya değinilen röportaj sırasında, Okamoto tarafından Japon yayıncının uzun zamandır seriyi diriltme ve yeni oyunlar yapma isteğinin olduğu ifade edildi. Her ne kadar herkesin farklı fikirleri vardıysa da, ilk adımı gerçek psikolojik korkunun ne olduğunu tam anlamıyla yansıttığı için ikinci oyunun yeniden yapımı ile atmada karar kılmışlar.
Röportajın ilerleyen kısmında konuyu No Code tarafından geliştirilen Silent Hill: Townfall oyununa getiren Okamoto, bağımsız geliştiricilere fırsat sunduklarını ifade ediyor. Eğer çok fazla farklı Silent Hill oyunları yapmak istiyorlarsa, bir o kadar bağımsız geliştiriciler ile çalışmak durumunda olduklarını söylüyor. Bu noktada, geçer not almayan projeler kadar gelişmeye devam edecek olan projelerin olduğu da dile getirilmiş. Okamoto, serinin dirilişinin artık bir sır olmaktan çıktığını ve dünya genelinde bir Silent Hill oyunu geliştirmek isteyen geliştiriciler var ise Konami ile irtibata geçmeleri ve fikirlerini sunmaları isteniyor. Hatta her birinin tek tek inceleneceğinin de sözü verilmiş.