Forspoken’ın Büyü Sistemi Detaylandırıldı

Bizleri epey eğlenceli bir oyun bekliyor gibi görünüyor...

Luminous Productions tarafından geliştirilen oyun, bu yılın merakla beklenenleri arasında yer alıyordu. Ne yazık ki yaşanan erteleme ile artık önümüzdeki yılın iddialı oyunları arasına adını yazdırmış oldu. Zaman zaman yeni detayları ile genel tablosuna bir parça daha koyduğumuz Forspoken’ın büyü sistemi detaylandırıldı.


İlginizi Çekebilir: Forspoken Genel Bakış Fragmanı Yayınlandı


Forspoken’ın Büyü Sistemi Kapsamlı Olacak

Yayıncılığı Square Enix tarafından yapılacak olan oyun için birçok mecra üzerinden ön-inceleme yazıları yayınlanıyor. Bu bağlamda US PlayStation Blog üzerinden yayınlanan ön-bakış yazısına bakılırsa, farklı büyü setleri ile büyülere erişim sağlayabilmek mümkün olacakmış. Her bir setin farklı amaçlar için farklı şekillerde icra edilebilen bir dizi destek ve saldırı büyüsü olacakmış. DualSense kolunun dokunsal geri bildirim desteğiyle de her bir büyünün icra ediliş şeklini hissedecekmişiz.

Oyunda her bir büyü seti için bir hazır set oluşturabileceğimiz söyleniyor. Bu sayede, herhangi bir çatışma anında, gidişata göre destek ve saldırı hareketleri arasında geçiş yapabilmemiz mümkün olacakmış. Büyüleri senaryo boyunca elde ettiğimiz puanlar ile açabilecek iken bulabileceğiz de. Sıralı olarak iyi bir şekilde kullandığımızda ise, düşmanlarımızı göze hoş görünen kombinasyonlar ile ortadan kaldırmamız mümkün olabilecekmiş. Ayrıca bir büyüyü yerdeyken ve havadayken kullanmanın farklı sonuçları ve yeni saldırı kombinasyonları için yeni fırsatlar sunacakmış.

Forspoken_02

Oyundaki her büyünün her düşmana etkili olmaması söz konusu olacakmış. Bu durumda da, çatışmaya girmeden önce düşmanların dayanıklı ve zayıf yönlerini tespit etmemiz ve kullanacağımız büyüleri de buna göre hazır etmemiz gerekecek.

Dayanıklılık (stamina) çubuğu da Forspoken oyununda büyük önem arz eden özelliklerden birisi olacak. Ne var ki parkur hareketleri dayanıklılığımız düşürecek olsa da, büyüler için aynı durum söz konusu olmayacak. Çünkü büyüleri yeniden kullanabilmek için belirli bir süre beklememiz gerekecek.

Son olarak, 3djuegos tarafından yardımcı yönetmen Takeshi Terada tarafından belirtilene göre ana hikayenin otuz veya kırk saat süreceği onaylandı. Ancak zengin olacağı söylenen oyun sonu içeriklerinin, yan görevlerin, zindanların ve daha fazlasının bu süreyi daha da uzatabileceği unutmamak gerek.

Exit mobile version