The Game Kitchen stüdyosundan bir geliştiricinin yaptığı paylaşıma bakılırsa, en büyük Blasphemous Kickstarter destekçilerinden biri Larian Studios olmuş. Detaylar haberimizde.
İlginizi Çekebilir: Horizon: Forbbiden West’in PC’de Işın İzleme Desteklememesine Açıklama
Kickstarter kampanyalarını sektörde çok defa görmüşlüğümüz olmuştu. Merkezi Brooklyn kentinde olan şirket, herhangi bir kâr amacı gütmüyor olup, yaratıcı projelerin topluluk fonlaması ile hayata geçmesine aracı oluyor. Bu zamana kadar çizgi roman, müzik, oyun, moda, tiyatro dahil on üç dalda pek çok proje de bu vesile ile hayata geçmeyi başarmıştı.
En Büyük Blasphemous Kickstarter Destekçilerinden Biri Larian Studios
Blasphemous da Kickstarter kampanyası ile karşımıza gelen bir oyun olmuştu. Yakın bir zaman önce oyunun bölüm tasarımcısı Enrique Colinet tarafından yapılan bir paylaşım ile ilginç bir detay da ortaya çıktı. Son olarak Baldur’s Gate 3 ile oyun dünyasına damgasını vuran Larian Studios, Blasphemous Kickstarter kampanyasının en büyük destekçilerinden bir tanesi olmuş. Dahası ise Belçika menşeli stüdyo, herhangi bir ödül talebinde de bulunmamış.
Not many people knows this, but @larianstudios was one of the biggest contributors during the @BlasphemousGame Kickstarter campaign.
They dropped a 4 figures sum, never asked for their rewards and just kept making one of the best games ever done in recent years.
Legends! 🥲 pic.twitter.com/uQ6kfWbFsT
— Enrique Colinet (@Baxayaun) April 12, 2024
“Bunu pek fazla kimse bilmiyor, ama Larian Studios Blasphemous Kickstarter kampanyası sırasında en fazla katkıda bulunanlardan bir tanesiydi.
Dört haneli bir meblağ bıraktılar, asla ödüllerini istemediler ve son yıllarda yapılmış en iyi oyunlardan bir tanesini yapmaya devam ettiler. Efsaneler!”
The Game Kitchen tarafından geliştirilen ve Team 17 tarafından da yayınlanan ilk oyunun hikayesi, Cvstodia isimli hayali bir diyarda geçiyordu. The Miracle isim kötü niyetli bir güç tarafından sonsuz bir ölüm ve yeniden diriliş döngüsüne hapsedilmiş olan diyar ve üzerinde yaşayan insanları kurtarmak ise bize düşüyordu. Piksel grafikli oyunun senaryosu boyunca bir yandan keşif yapabiliyor, bir yandan da zorlu düşmanlar ile baş etmek durumunda kalıyorduk.