Dragon Age: The Veilguard’da Yetenek Kuyruğu Olacak

Oyun hakkında yeni detaylar ortaya çıkıyor...

Game Informer tarafından yapılan röportajda, Dragon Age: The Veilguard’da yetenek kuyruğu olacağı ortaya çıktı. Ayrıca oyunda silah hazır seti ve daha pek çok detay da belli oldu.


İlginizi Çekebilir: Yeni Dragon Age The Veilguard Detayları Ortaya Çıkıyor


Uzun zamandır beklediğimiz yeni Dragon Age oyunu, bu yıl içerisinde PC, PlayStation 5 ve Xbox Series için satışa sunulacak. Xbox Games Showcase 2024 sırasında sinematik bir fragman ile karşımıza çıkmış olan oyun için, geçtiğimiz günlerde de oynanış gösterimi yapılmıştı. Dragon Age: The Veilguard hakkında yeni detaylar ortaya çıkmaya devam ediyor.

Yakın bir zaman önce Game Informer tarafından oyun yönetmeni Corinne Busche tarafından verilen bilgilere göre, bazı yoldaşların daha fazla belirgin sinerjileri olacakmış. Eğer sadece kendimize odaklanır isek, bu aynı zamanda bir seçenek haline gelecekmiş. Busche, yoldaşların kendilerine özgü olacaklarını, kendi davranışlarının ve savaş alanında kendi otonomlarının olacağını ve kendi hedeflerini seçeceklerini söylüyor. Senaryo ilerler iken, yeteneklerini nasıl daha yetkin kullanacaklarını da öğreneceklermiş.

Dragon Age: The Veilguard’da Yetenek Kuyruğu Özelliği Olacak

Oyunda ayrıca müttefiklerimizi yönetir iken yeteneklerimizi ve kombolarımızı kuyruğa dizebilecekmişiz. Yetenek çemberini bıraktığımızda da her şey sıraladığımız şekilde işleyecekmiş. Mesela oynanış gösteriminde, ana karakterimiz Rook bu şekilde çift bıçak ile yay arasında geçiş yapmıştı. Bu durum Rogue sınıfı için geçerli olmayacak. Öyle ki iki ayrı silah hazır seti oluşturup, çatışma esnasında aralarında geçiş yapabileceğiz.

Dragon-Age-The-Veilguard-2

Röportajın ilerleyen kısmında, yetenek ağacında Survival, Weapons ve Abilities olmak üzere üç farklı kategori olacağı söylendi. Bu bağlamda, ihtisas yapacağımız yönü belirleyebilmemiz mümkün olacak. Mesela Warrior’lar her birinin benzersiz pasif yeteneklerinin ve Ultimate’lerinin olacağı Champion’lara, Slayer’lara veya Reaper’lara dönüşebilecek. Ayrıca her bir boğum da eşsiz yararlar sağlayacak.

Oyun yönetmeni Corinne Busche, karakter seviyesinin azami olarak 50 olduğunu söyledi. Ne var ki bir ihtisas açabilmek için son seviyeye ulaşmamıza gerek olmayacakmış. Bazı boğumlar, zırha karşı % 25 arttırılmış hasar, zıplama saldırısı ve kritik saldırılar içerecekmiş.

Oyunda ayrıca altmış saniye süren ve alev duvarı oluşturan Wall of Fire kilidini açabilecekmişiz. Bu duvara temas eden ve içinde düşmanlar ise 50 alev hasarı alacaklarmış.

Yoldaşlarımızın ise beş yeteneği olacak iken, savaş sırasında bunların üç tanesini kullanabileceklermiş. Ana karakterimiz Rook ile karşılaştırıldığında, yoldaşlarımızın daha az detaylı bir yetenek ağacı olacakmış.

Exit mobile version