BioShock 4’ün Geliştirilme Süreci Hızlanmış

Bir de duyurulsa artık...

Uzun zamandır beklediğimiz BioShock 4’ün geliştirilme süreci ile ilgili yeni bir gelişme yaşandı. Şimdilik ne zaman duyurulacağı belli olmasa da, beklenen gün yaklaşıyor gibi görünüyor.


İlginizi Çekebilir: Gothic Geliştiricisi Piranha Bytes Kapatıldı


Yeni BioShock oyunu resmi olarak henüz duyurulmuş değil, ama 2019 yılında Unreal Engine 5 ile Cloud Chamber tarafından geliştirilmekte olduğunu öğrenmiştik. BioShock Isolation olacağı söylenen oyun, söylenene göre, 1960’lı yıllarda ve Borealis adındaki hayali Antarktika şehrinde geçecek ve hikayesi önceki oyunlar ile bağlantılı olacaktı. Ayrıca genel yapı itibarıyla da benzerlik göstereceği de söyleniyordu.

BioShock 4’ün Geliştirilme Süreci Hız Kazanmış

Hakkında uzun zamandır haber alamadığımız yeni BioShock oyunun geliştirilme süreci ile ilgili yeni bir gelişme yaşandı. 2K bünyesindeki kıdemli sinematik tasarımcısı Jeff Spoonhower, LinkedIn hesabı üzerinden paylaştığı bir gönderide bahsettiği üzere Cloud Chamber, geliştirme sürecini hızlandırıyormuş. Halihazırda da pek çok farklı pozisyon için de işe alım yapıyormuş. Bunlar sanat ve tasarımdan üretime kadar çeşitlilik gösteriyormuş.

BioShock Isolation için 2024 Yılı Hedefleniyor

Diğer yandan, geliştirici stüdyo da Montreal ve San Francisco ofisleri için ‘halihazırda çılgınlar gibi işe alım yaptığı’nı söylüyor. Öyle ki, halihazırda adaylar için başvuru yapılabilecek animasyon, sanat, çekirdek teknoloji, oyun tasarımı / senaryo yazımı, üretim / yönetim ve yazarlık kapsamında otuz kadar pozisyon var.

PC, PlayStation 5 ve Xbox Series için Unreal Engine 5 geliştirilme aşamasında olan oyunun açık dünya oynanış sunacağı ve diyalog seçimlerinin olacağı söyleniyor.

Exit mobile version