Armored Core 6, Zorluğuyla Bizi Kanser Etmeyecekmiş

Ama yine de basit bir oyun beklememek lazım...

Armored Core 6, Zorluğuyla Bizi Kanser Etmeyecekmiş

Söz konusu FromSoftware olunca, geliştirdiği oyunların zorluğu ortada. Hal böyle olunca, yeni Armored Core için de benzer bir düşünce oluşmuş olabilir. Ancak stüdyodan Soulsborne tarzı başka bir oyun gibi beklemeyin. Armored Core 6, bizi kanser edecek zorlukta bir oyun daha olmayacakmış.


İlginizi Çekebilir: Armored Core 6, Sıradaki FromSoftware Oyunu Olacak


Önümüzdeki sene satışa sunulması beklenen altıncı Armored Core oyunu, The Game Awards 2022 şovunda duyurulmuştu. PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One ve Xbox Series için geliştirilmekte olan devam oyunu için konusu haricinde pek bir bilgi paylaşılmamıştı. Yakın bir zaman önce IGN tarafından yapılan röportajda konuşan FromSoftware başkanı Hidetaka Miyazaki ve yönetmen Masaru Yamamura, Armored Core 6: Fires of Rubicon ile ilgili bazı detayları ortaya çıkarttılar.

Yeni Armored Core 6 Detayları Geliyor

Bizlere bir açık dünyanın sunulmayacağı devam oyunu, selefleriyle de herhangi bir bağlantı içermeyecek. Diğer bir deyişle, doğrudan altıncı oyun ile seriye giriş yapabileceksiniz. Bunlara ek olarak, Soulsborne türü bir zorluk ile karşılaşmayacak olsak da, görevlere, düşman tiplerine ve dev robotumuzu bir araya getiriş şeklimize göre zorluğun değişebileceği söylenmiş.

Miyazaki tarafından belirlene göre devam oyununun ana yönü, geçmişe dönüp de serinin çekirdek konseptine ve özel yapan yönlerine iyi bir bakış atılarak belirlenmiş. Bu bağlamda da montaj yönünü kullanmak, robotumuzu bir montajlamamız, özelleştirmemiz ve sonrasında da her bir parçayı ayarlayabileceğimiz yüksek seviyede kontrol sahibi olmamız istenmiş. Bu iki çekirdek konseptin modern çevrede yeniden ele alınmış.

Serinin yeni oyunu, tamamıyla tek kişilik hikaye modu ve görev tabanlı olacakmış. Her bir görevden döndükten sonra da ana merkeze dönecek ve bir sonraki göreve çıkmadan önce yeni parçalar alabilecek ve robotumuza takabilecekmişiz.

Armored Core 6 yönetmeni Masaru Yamamura ise saldırganca oynamanın ödüllendirileceğini, ama bunun yönetmenliğini yaptığı bir başka oyun olan Sekiro: Shadows Die Twice gibi olmayacağını dile getirdi. Son derece güçlü olan düşmanların duruşunu, vuruş gücümüz ile kırabilmek ve kritik hasarlar verebilmek mümkün olacakmış.

Exit mobile version