Geliştirilme aşamasında olan PlayStation canlı servis oyunları hakkında konuşan PlayStation Studios başkanı Herman Hulst, her birinin fazlaca zaman yiyen oyunlar olmayacağına dair bir işaret verdi. Yani her oyunun bir Destiny veya bir Fortnite olması için uğraşmıyorlarmış.
İlginizi Çekebilir: PlayStation 5 Satışları, Son Hızla Artmaya Devam Ediyor
Bildiğiniz gibi Sony Interactive Entertainment, bu nesil ile canlı servis oyunlarını da gündemine getirdi. Hatta bu bağlamda, stüdyo satın alımları da yapmıştı. Şu an için geliştirilme aşamasında olan on oyun var ve içlerinden ikisini biliyoruz: The Last of Us ve Horizon.
PlayStation Canlı Servis Oyunları, Farklı Kitlelere Hitap Edecekmiş
Bugün Games Industry sitesinde yer alan ve PlayStation Studios başkanı Herman Hulst ile yapılan bir röportajda söylenenlere göre bahsi geçen canlı servis oyunları, farklı kitlelere hitap edecek şekilde farklı türlerde olacakmış.
“Eğer tek tür veya hatta tek iş modeli olursa, ‘canlı servis’ için genel olarak konuştuğumuz bir risk var. PlayStation Studios, farklı türleri, farklı çıkış zamanlarını hedefleyen ve farklı ölçeklerde ‘canlı servisler’ olarak anılacak oyunlar yapıyor.”
Hulst aynı zamanda PlayStation hayranlarının sevdiği dünyalar ve hikayeler yaratma konusunda iyi bir performansları olduğu konusunda kendisinden emin olduğunu da sözlerine ekliyor.
Röportajın devamında da Hulst, PlayStation bünyesine katılan stüdyoların her birinin kendisine ait bir çizgisinin olduğu, ve PlayStation Studios ailesinin bir parçası olmanın diğer stüdyolar kapsamında oluşturulan küresel ağa olduğu kadar teknoloji ve servis ekiplerine erişim hakkının sunulduğunu da dikkat çekti.